niedziela, 30 grudnia 2012

Ciasto bakaliowe z białej czekolady !

Moja Droga K.!

Z okazji tego szczególnego dnia, jakim jest 30 grudnia każdego roku, chciałam Ci pożyczyć wszystkiego tego czego życzę Ci codziennie!
Jesteś dla mnie bardzo ważna! I strasznie się cieszę, że jesteś!
I dziękuję!

No to...   STO LAT!
I smacznego !



CO? :

  • 150 g BIAŁEJ CZEKOLADY
  • 250 g MASŁA
  • szklanka MLEKA
  • 80 g CUKRU
  • 320 g MĄKI 
  • 2 łyżeczki SODY
  • 2 JAJKA
  • 2 garście BAKALII (ja użyłam żurawiny, orzechów włoskich, laskowych i ziemnych niesolonych oraz płatków migdałowych do posypania ciasta)


JAK? :


  • W kąpieli wodnej rozpuszczamy MASŁO, CZEKOLADĘ, CUKIER I MLEKO.
  • W misce łączymy mąkę z sodą oraz jajkami. Miksujemy powoli dolewając przestudzoną masę z garnuszka, aż do powstania gładkiej masy. 
  • Na koniec dodajemy bakalie i przelewamy do tortownicy wyłożonej papierem.
  • Pieczemy około 25 minut w 180 stopniach (termoobieg).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz